-MucizeMelegiim- 16+3 den merhabalar 🥰 bugün göbek deliğimin etrafında hafif sizlama var ilk gebeligim olduğu için az biseyde endişeleniyorum. Acaba göbek buyumesi bu tarz ağrılar yapar mı?
Aslimsii07 -MucizeMelegiim- gaz da olabilir göbek etrafında olan bende 12+1 im perişan oldum bugün gazdan vücudumun her yerine iğne batıyor sanki
Merveclnk -MucizeMelegiim- bende 11 12 haftalardan beri var hareket ettiğimde yataktan kaldığımda sağa sola döndüğümde doktor bazen göbek bağı geriliyor tarzı bisey söyledi bende bir sknti yaratmadı şuana kadar bazen geçiyor bazen tutuyor anlamadm ☺️
KubraKaranKaya -MucizeMelegiim- evet göbek deliğimde benimde aylarca sızlama oldu. Normalmiş oradan beslendiği için
-MucizeMelegiim- Aslimsii07 bilemedim ki ☺ 12. Haftalarda gaz problemi oluyordu ama böyle sizi olmuyordu
Merveclnk -MucizeMelegiim- yine gidince sorarsn Bi bende yaratmadı şuana kadar sağlıkla gelsinler insallahh💕🌸