eylulmihrasmom Selam kızlar düşük ve kürtajdan ne kadar süre sonra gebe kaldınız.. Allah isteyen herkese nasip etsin en doğru zamanda 🙏🏻
SemaArin eylulmihrasmom 31 OCAKTA KÜRTAJ OLDUM 2 NİSANDA ADET GÖRDÜM HAMİLE KALMADIM 1 MAYIS’TA ADET GÖRDÜM TEKRAR HAMİLEYİM ÇOK ŞÜKÜR FEMARAYLA YANİ KÜRTAJDAN SONRA 3. AYDA AMA 2. ADETİMDE
elifuslu1002 eylulmihrasmom 2. Ayda denedim olmadı 🤣korktum biraz doktor 3 ay bekle demişti tlzaten 3. Ayda oldu çok şükür yani kanam olup bittikten 1. Adetten sonra kalina bilir kisye gore 2. Adet zaten doktor soyler sana 33+0 haftalığım şuan
Ozge1234_ eylulmihrasmom geçtiğimiz mart ayında kimyasal gebelik yaşadım arkasına hiç adet olmadan hamile kaldım ama nasip olmadı mayıs 18 de bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım mayısta kürtaj olduktan sonra 2 kez adet oldum son adetim 16 mayıs şuan 5 haftalık hamileyim ama riskli 🥺🥺
_peritozu eylulmihrasmom bende bir ay önce kürtaj oldum 🥹 bu süreçte iki doktora kontrol oldum biri 2 ay korun dedi biri 3 ay
eylulmihrasmom SemaArin 28 mayısta kürtaj oldum🥺 23 temmuzda adet oldum aradan 10-12 gün geçti yeniden bi kanamam oldu sizde yaşadınız mı bu durumu
Melismelo İlac ile düşük yaptım 2 adet gördükden sonra hamile kaldım, inşAllah tez zamanda yeri dolar canım
eylulmihrasmom elifuslu1002 beklemene gerek yok dedi doktorum bana biz de temmuz 10unda denemeye başladık. Çok korkuyorum yine aynı şeyleri yaşarım diye🥺 en hayırlı zamanda nasip etsin inşallah 🙏🏻 Siz de sağlıkla kucağınıza alın🤲🏻
frdsnnr46 8 martta kürtaj oldum. Nisanın 13ünde ilk adetimi gördüm. Tekrar denemeye başladık. 8 temmuz son adet tarihim şuan 6 haftalık hamişim ☺️
eylulmihrasmom Ozge1234_ insallah bütün risk ortadan kalkar tez zamanda sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🙏🏻
Sevgi18 eylulmihrasmom Merak etme insallah birdaha bisey olmaz rabbim kucagınızı doldursun 🤲🏻 Ama unutma hersey rabbimden üzme kendini hiç 🌸
Sevgi18 Ben kürtajdan bir sene sonra hamile kaldım 9. Ayda kimyasal gebelik gecirdim sonra 2 ay gecti hamile oldgmu ögrendim . Aslında 6 7 ay boyunca düşünmedim kendimi toparlamayı bekledim canm kimyasalda farketmeden oldu
eylulmihrasmom _peritozu bana da biri 1 ay biri 2 ay biri 3 ay biri de 6 ay diyor hangisine inanacağımı şaşırıyorum