Denizovski asetonluoje Gen testi doğru canım doktorlar detaylıda bile cinsiyette yanılabiliyor teste güven sen
Novaa asetonluoje 12. haftasa kız dendi 13. haftada genetik test ile erkek olduğunu öğrendik. Sonraki haftalarda da ultrasonda erkek olduğu kesinleşti. Genetik test çok çok yüksek ihtimalle kesin sonuç veriyor😇
Jade-srm asetonluoje Gen testi yanılmaz. Çok güvenilirdir. Ultrason yanılır ama gen testi muhteşem bişey. Benim sonucum 1 haftada gelmişti. 12.haftamda yaptırmıştım. Söylediler cinsiyetini ve ultrason ile de uyumlu çıktı. Bence gen testine ve ayrıntılı ultrasona güven derim..
HmerveK asetonluoje niptten nasıl öğreniliyor. Benim sonuç çıktı ama cinsiyeti nasıl bakacağım rapordan acaba☺️
Minisssko Canım bu Pek mümkün değil ben sordum doktoruma. Ancak cinsiyet anomalisi olursa oluyormuş. Onun dışında kan testindeki cinsiyet kesin doğrudur. Bende 10.haftamda öğrendim ☺️
asetonluoje Minisssko internette hep yanlış bakıldı vs diye yazmışlar. Cinsiyete ayrı sağlık verilerine ayrı ekip bakıyor yazmışlar. Kafam karıştı 🙈
Alaraa95 asetonluoje nezaman ultrasonda kiz tahmini yaplmislardi size? Ben de dun kan verdim nipt testi icin. Doktor 11+3te kiz gibi duruyor genitsl bolgesi daha basik oldugu icin ama test sonuclari bekleyelim dedi. Sizde durum nasildi acaba?
Mello29 Ay bende dün gen testine gönderdim hic 2 li 3 lü test ugrasmamak icin. 10 haftalık hamileyim 14 gün sonra cinsiyeti belli olacak cok heycanlı
asetonluoje Mello29 benimki tam 1 haftada geldi canım. Ama ultrasonda kız testte erkek gözüküyor 🙈 acaba bi karışıklık mı oldu
asetonluoje Gen testinde Denizovski internette gen testi yanlış çıkan da olmuş o yüzden kafam karıştı 🙈🙈
asetonluoje Alaraa95 12. Haftada kız demişlerdi. Şimdi 18 e girdim nipt erkek çıkmıştı ultrasonda da erkek 🙈
Alaraa95 Saglikla gelsin oglusunuz🙏🏻❤️ Benim hu konuda heyecsnli olma sebebim; ilk yavrum kiz, simdi ikinci hamilelikte herkes “erkek olacak” durup soyluyorlar bana, fal bakan kadin da🤣 o yuzden merak ettim yanilma payini.
Adiz Novaa genetik testi yapmadım ama 12 haftada %90 erkek denild başka doktora gittim kıza benzetjm dedi anlayan varda bakabilir mi lütfen https://resimyukle.io/r/sV6MJnrxTp
S1903 Gen testi neden yaptırmıştınız acaba? Doktor yönlendirmesi mi yoksa ikili test sonucuna göre mi ?Cevaplarsanız cok sevinirim.
asetonluoje S1903 ikili test sonucuna göre yaptırdım aslında çok da riskli değildi ama doktor panik yaptırdı. 1/490 gibi bir orandı
Mutlukoala asetonluoje merhaba ben de 10. Haftada nipt den erkek olduğunu öğrendim 15inci haftaya kadar kız dedilrt 17. Haftada detaylıya gireceğim. Siz ne zaman erkek olarak görmeye başladınız?
Mutlukoala HmerveK rapordan gözükmüyor yasak rapora konulması ancak doktorunu arayıp sözlü bir şekilde öğrenebilirsin
HmerveK HmerveK Sordum nıpt testini yaptırdığım kuruma. Rapora cinsiyet yurt dışında belirtmek yasal olmadığı için yazmıyormuş. Doktorumuza söylemiş.