Canım ilk başlarda bende de olmuştu o iştahsızlık ama sonra geçiyor merak etme kalıcı bir durum değil ilaçlardan dolayı oluyor folik asitten sonra multivitamine başlayacaksın o zaman daha düzelir iştahın yemek düzenin , şuan herşey sana kokar normal akışına bırak çok üzerine düşme bence , ciddi bir durum okurda doktoruna başvurabilirsin yine de