Bbsrrr ya ben tup bebek tedavisindeydim 1 embriyo olusmustu ama rahim kalinlasmadigi icin trabsfer olamiyordu derken doktorum rahim kalinlassin diye rahmime prp yapti 2 ay ve sonra transfer olmadan kendiligumden gebe kaldim.2ci kizimda 2 sene sonra kendilginden geldi yine