Rbtnc Şimdi gögüsmün altında bebişim bir yeri çok canımı yakıyor acaba poposumu kafasını kestiremiyorum bilen varmı 33+5 haftalığım
eslemesila Rbtnc muhtemelen ayaklarıdır bende aynı acıları hissediyorum bugün ultrasona gittik ayakları mide kismindaydi bas aşağı pozisyondaydi
Nskyhn Rbtnc ayakları bebeğim. Benim de 33+3 sürekli göğsümun altında zorluyor beni abaniyor da abaniyor bu kadar güçlü ayakları olabilir 🥰
Asel_im Rbtnc 31+4 benim de canım kaç gündür kendini sanki kaburgamın altına sokuyor 😁 poposu mu kafası mı anlayamıyorum 😁😁
Rbtnc eslemesila Nskyhn eslemesila yani bnde anlamadım okadar sert ki ekleyince bazen daha çok itiyor bazende hemen kaçıyor ama biraz büyükçe ayak gibi değil sanki ya 😂😂😂
Hil38 Benimki de mideme diriyor kendini rahatsız olsun diye uğraşıyorum daha çok ittiriyor 😂 tuhaf bi döngü içindeyiz 😂
Nskyhn Rbtnc ben doktora önceden sordum büyük ihtimalle ayagidir demişti o kadar güçlü ayakları var dedi
Rbtnc Bide nerde olursa oram gerilmekten sancı vuruyor dokunamıyorum tenim çok hassaslaştı ve çatladı 😒
Rbtnc Nskyhn yani belki ayağıdır ama sanki ayak gibi değil çünkü yuvarlak bir kısma denk geliyor elim 😂
Rbtnc Asel_im 32 den sonra dönmüş olabilir dedi arkadaşım poposu dur ddi ama Dr dönmüş deme 3 de kontrole gidicem bakalım ne diyecek Dr
Asel_im Rbtnc şu an nstden yazıyorum canım benimki henüz dönmemiş doktorum kafa yukarda bacaklar aşağıda dedi 😁😁