Nrs benimde tüp bebek 5. Haftadan 10. Haftaya kadar 3 kere paçalarıma kadar kanamam oldu bu dediklerinizi bide 3 günde bir proluton depot kullandım 12 hafta yattım diyebilirim tabii kahverengi kanamalar da 13. Haftaya kadar ara ara devam etti çok stresli dönemler ama şuan 16+5 olduk hâla bazı ilaçlara devam ediyorum hareketlerimi kısıtlıyorum ama bu seferde bebek aşağı yerleşmiş dediler yine de çok şükür🤲 Allah hepimize yardım etsin 🤲