Merhabalar 22 Hafta 6 günlük gebeyim. Bugün ayrıntılı ultrasona girdim,doktor hiç bir sorun yok dedi. Sonra tam ben çıkmak üzereyken kafası dar ve uzun gibi geldi sanki bana,yumurta kafa DOLİKOSEFALİ denir tıp dilinde 2 hafta sonra tekrar bakalım biz buna dedi. Kafam karıştı,endişelendim. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı ?