Merhaba 17. Haftadayım maalesef ayaklarım aşırı ağrıyor neden bilmiyorum doktor magnezyum verdi bugün ona başladım ama sonuç verir mi bilmiyorum . Biraz hareket etsem ayaklarımın üzerine basamıyorum siz yaşadınız mı böyle birşey ? Çözüm önerileriniz var mı ?