Mysaa umena yeni doğum yaptım memnun kaldım doktordan hemşirelerden fakat hastanenin fiyat politikası çok kötü devamlı fiyat değişiyor ve zam geliyor
1Prens_annesiii umena gebeliğimin başından beri gidiyordum doğum yaptım, sonrasında çocuk kontrolü vs herşeyde saygıya gidiyorum çok memnunum hastaneden