Merhabalar ya benim bir anlık boşluğuma geldi ve tamamen zararlı olabileceğini unutarak spreyi kollarıma sıktım ayaklarıma aynı zamanda köye geldim çok sivrisinek var bundan dolayı, 5 dakika falan anca kaldı hemen yerimi yıkadım iyice internette baya zararlı olduğu yazıyor ama size de sormak istedim bu kadar süreden bir şey olur mu acaba ☹️