Babyylsl 37+2 deyim bebeğimin kilosundan dolayı persembe doktora gideceğim fazla ise sezeryana yönlendirmek istedi. Suni sancı ile normal doğum yapanlar var. Basına gelen var mi bende denemek istiyorum
ipekveatlas Babyylsl bence denemelisin. ben 40+2 de 4kg doğurdım suni sancı alarak normal doğum yaptım. bebeğin 5 kilo değilse tabii
Nesine Kilolu bebek zor dogar dediler bana da gecen hafta dogumda omuzu rahime takılan bile oluyormuş doktorun becerisine baglı birazda bence
Nis Babyylsl önermiyolar derken kuzu sancıyı ceken önermiyo asırı agrılıymıs birde suniden sonra dogum gerceklesmezse sezeryana almak ta sıkıntılı suniyi ye sonra narkozu ye vay o cocugun haline