Kızlar 33+6 haftalık gebeyim. Carpintim nedeniyle kardiyologa gittim. Holter takıldi ve carpinti degerim yuksek oldugu icin beloc ilacı verdi doktor. Kadin dogum uzmanim bu ilacin bebege zararinin olmadigini soyledi. Gebelikten önce kalple ilgili bir rahatsizligim da yoktu. Bu durumu yaşayan, bu ilacı kullanan var mı? Doguma yakin boyle bir sikinti yasadim cok endiseliyim kizlar 😔😔