Ben hamileliğimi öğrendiğim gibi bio oil kullanmaya başladım ama sarı olan şişesini öneriyorum, turuncuyu değil. Seda altının daha önce ürünlerini kullandım ve çatlak önleyici çıkartınca onu da aldım bacak içimde ergenliktsn kalma bir çatlağım vardı, çatlak görünümünde bir azalma oldu. Ama bence çatlak kremi arayışınız varsa kesinlikle bio oil in sarısını alın.