Nurtenahmet ben daha önce 2bebeğimi kaybettiğim için dr ayda bir çağırıyordu ama 15 günde bir perinatoloğa,diğer 15 günde bir de normal kadın doğum uzmanına gidiyordum hep yani ayda 2 kez dr a gidiyordum hatta bazen endişelenince kontrol randevusunu da es geçmeyip 3 muayene yapıyordum.32 den itibaren haftada ya da 10 günde bir gitmeye başladım her gittiğimde de nst ye giriyorum,perinatologum 36 dan sonra nst lazım öncesinde şart değil demişti ama normal kadın doğum uzmanım gir diyor benim de içim rahatladığı için giriyorum.36 dayım şu an 32 den beri nerdeyse her hafta gidiyorum ve nst ye giriyorum Yani.