Nilssu 38+2yiz çok fazla toplanıyor hareket ediyor bugün doğum belirtisi midir kızlar çok çok fazla hemde acıtıyor canımı artık
Gizemozz Nilssu ağrımaz mı gece sağa sola dönerken sanki etim kopuyor 🥺 kaç gündür ben bugün doğuracam galiba diyorum ama ne gelen var ne giden 🐣