acemianneee_31 Kızlar 26 günlüğüz kaç gündür göğüs ucum deli gibi agırıyor damarlar varya ordan göğüs ucuma. Kadar ağırı geliyor nasl desem elektiriklenme gibi bsey deliriyorum var mı böule olan
dugmeannesi acemianneee_31 ayhh maşallah göğsünüze süt iniyor ince ince sızlar o noal bide fazla sütü sağın isterseniz birikip mastit olmasın bir memeyi boşaltıp diğer memeye geçin . Mastit daha kötü yapar sütünüzü sagip göğsünü rajatlata bilirsin 🌺❤️
Beyzossb Bizde 24 günlüğüz bebeğim acıktığı zaman ya da emmeye başladığı zaman o dediğin şey oluyor benim de 😔
acemianneee_31 dugmeannesi birde sey sorucam canm kahverengi tarafın tümü sende pürüzsüz mü yoksa nasl desem bazı yerleri boncuk boncuk mu
dugmeannesi acemianneee_31 benimkide sagdigim zaman hiç çıkmıyor. bebeğim 5 buçuk aylık oldu kilosu da boyu posu da yerinde gidiyor maşallah bende korkuyordum ama bebek emdikçe beyin daha fazla süt uretiyormus . Bebeğinin kilosu güzel ilerliyordu sagligi yerindeyse hiç kafana takma emzirdikce çoğalır süt
dugmeannesi acemianneee_31 boncuk boncuk oluyor o kuzum zamanla düzeliyor göğüsler terbiye olur . Vücut sadece bebek emdikçe süt üretmeye başlıyor kahverengi yer zamanla pembeye dönüyor 😁normal şeyler bunlar bol bol emzir annesi kokla yerime 🌺❤️