Mucizem_00 Şampuanı bilmiyorum ama deterjanı çok güzel. Leke çıkarıcı sprey olsun, çamaşır suyu tozu var o olsun. Çok iyiler yani. Ama bezi konusunda sevemedim. Oğluma külot bezi alıp deneyeyim dedim, çok aşırı kalın ve kalıpları küçük gibi geldi bana.