Kızlar sekiz gün önce spinal sezeryan oldum benimle aynı durumlari yaşayanlae var mı merak ediyorum 🥰 ilki sezeryan yerinizin sol tarafinda yanma var mı benim hala geçmedi var sağ tarafta hissetmiyorum? İkincisi uyku pozisyonunuz nasıl sırt üstü kaykilarak yatmaktan nefret ettim yan sola yatsam birşey olur mu? Üçüncüsü sezeryan dikişim estetik dikiş başında ve sonunda iplik var ve sol tarafta su geçirmez banda birazcık kan gelmiş kurumuş böyle acaba dikişlerimle ilgili sorun mu var sizce yoksa normal mi?🤷🏼♀️🤷🏼♀️