HEfnan Herkese iyi akşamlar 39+3 haftadayım sabahtan beri midem ağrıyor bulanıyor yanıyor.Biraz önce kustum.Baş ağrısı kasıklarımda hafif regl ağrısı var.Dün camın önünde karnım açık uyudum acaba üşüttüm mü aynı şeyleri yaşayan var mı ?
byzogrtmn HEfnan inanın bugün aynı şeyleri yaşadım. 39+5 bulantı halsizlik de var üstüne hiç halim yok. Cam açık ıslak saçla uyudum ondan mı dedim bende
eslemesila HEfnan geçmiş olsun haftan sona yaklaşmış ben ilk dogumumda böyle doğuma gitmiştim meğerse sancim o sekilmis
Whitewomen HEfnan Miğde bulantısı da açılma yapıyor suni sancı almistim ve çok kustum hemşirelere söylemiştim. Açılmanız oluyor o yüzden kusuyorsunuz demişlerdi
Fadmetncyy HEfnan gecen hafta bende aynısını yasadim 38. Haftamdaydim gece yarisi istifra bir başladı 7 ye kadar 3 kez kustum birde yetmez gibi ishal olmusum halsizlik bas dönmesi bulantı acile gittim hemen serum verdiler iki tane. Ve ishalimden yana hala cekiyorum. Ve bende o üç beş gün göbeğim bacagim üstüm açık cam açık o sekil uyudum sanırım sicaga dayanamadığımız icin biraz salıyoruz ve üşütüyoruz
nurli34 Bende dün aynısı oldu daha dogrusu bu uasadıgım 3. Olay Birden bire ter bosalması göz kararması kusma oluyo sıcaktan tansiyonum düsüyo 4e2 olmustu dün hastanede 2 serum takıldı 9a6ya anca yükselmişti belki tansiyonun düsüyodur sıcaktan
HEfnan nurli34 Benim genelde tansiyonum yüksek oluyor acile gitsem mi bilemedim.Benim gebeliğim boyunca hiç midem bulanmadı o yüzden değişik hissediyorum.Son hafta olunca insan artık her şeyden korkuyor
HEfnan eslemesila Hala karın ağrısı ve ufak mide yanması var akşama kadar bekleyeceğim kötü olursam giderim.Sizin doğum belirtileriniz nelerdi?
eslemesila HEfnan bas ağrısı mide bulantısı ama kusma olmadı bende birde belde çok hafif sancı ve yanma vardı bir kac saat sonra suyum gelmişti ama benim kendi sancim yetersiz olduğu için suni sancı almıştım ama hiç korkulacak gibi bir acı değildi sizde bol bol yürüyüş yapın hurma yiyin sıcak suya oturun bunlar çok yardımcı olacak doğum için umarım bir an önce sağlıkla kavuşursun bebegine
HEfnan eslemesila bugün hurma yeyip sıcak suya oturacağım şuan sadece karnım ağrıyor ve guruldama sesleri geliyor inşallah artık Doğum olur çok yoruldum