Busra99onur İlk gittiğimde beta 250 idi iki gün sonra 1000 oldu ama keseyi yine göremedi çok korkuyorum böyle olanlar oldumu
tugbacns Busra99onur ben 1500de göremedim 1 hafta sonra gittiğimde keseyi görmüştük. Merak etme çok normal bir şey içini ferah tut 🌺
Pembebulutt Busra99onur keseyi görmek için yanlış bilmiyorsam 3000 olması lazım bide bebeği ama bazı istisnalar olabilir
Busra99onur Ama İnşallah hepimiz yavrularımızi sağlıkla hayırlı bir şekilde kucağımıza alırız yeni Kuran okudum Allah burda herkesin gönlüne göre versin İnşallah
Nurrr35 Aynı problem bendede var ultrasonda görülmedi bta 1200 doktorum 1500 de vajinal ultrasonda 5000 de normal ultrasonda görüleceğini dedi lütfen telaş etme bi kaç gün sonra tekrar git🫶
Busra99onur Bide kızlar boş gebelik olsa kan değerim o kadar artmaz bence iki günde boş gelebikte düşüp ve aynı kalır galiba bilen varmi