SinemD_ Nub teorisine göre tahmin edebilen varmı ? Ya da tahmin ettirip cinsiyeti doğru çıkan ?☺️ Banada bakar mısınıııız?
dugmeannesi SinemD_ çok tatliii minik yaaaa oglumu şuan dizimde salliyorum . O hallerini beklediğim günler geldi aklıma 🌺🌺😢
SinemD_ dugmeannesi çok güzel bir duygu ama çok da merak ediyorum bebişimi , sağlıkla bende kucağıma alayım inşAllah 🫶🏼
dugmeannesi SinemD_ Allah’ım sagliklica kucağınıza almayi nasip etsin inşallah . Doğmadan böyle güzel duygu veriyo sen bide doğunca gör annesi yapışık ikiz gibi yaşıyoruz kopamıyorum asla ondan ❤️
SinemD_ dugmeannesi amiiiin inşAllah , tahmin edebiliyorum o duyguları az çok , Rabbim hayırlısıyla yaşamayı nasip etsin inşAllah