KayraVeAnnesi_06 Semihacelikel Ebebekten aldım 10’lı birde 5’li takım birde trendyoldan 2 tane 5’li takım aldım başka hastane çıkışı almayacam tulum daha çok hoşuma gidiyor diğerlerini öyle alıcam ☺️
KayraVeAnnesi_06 Gulcann_ Evet bende dördünü aldım fikir olsun diye paylaştım , yeri dokusu kalitesi çok güzel sağlıklıca zamanında kucağımıza alıp giydirmeyi nasip etsin rabbim 🤲🏻👶🏼
KayraVeAnnesi_06 Kara77 Merhaba çok teşekkür ederim . ilk iki tanesini 10lu olan ve yeşili ebebekten aldım . Beyaz üzerine dinazor desenli olanı trendyol linda harris markasından , Vizon fitilli olani trendyol baby boss mağazasından aldım .
aryadamla KayraVeAnnesi_06 merhaba linda harris markasından memnun kaldınız mı? Ürün nasıl pamuklu mu, yumuşak mı, kalitesini merak ediyorum da
KayraVeAnnesi_06 aryadamla Evet memnun kaldım %100 pamuk ve kalitesi dokusu güzel yumuşacık ama ben sadece bu ürünü aldım sadece ordan başka ürün kalitesi nasıldır bilemem . Size kendi elimdeki ürünün resminizde ekledim fikir olsun 🙏🏻🌸