ozgemre ağrı bu haftalarda rahim büyüdüğü için hafif hafif oluyor canım. Tuvalet harici yattığım yerden kalkmadım ayaklarımın altına minder koyup yukarda tuttum hep bu şekilde yattım. O ilaç zaten sersem gibi yapıyo insanı istesende kalkamıyorsun yerinden. Hala kullanıyorum ilacı ben. Her hangi bi aksiliğe karşı