Armyzg yapmanız gereken bir şey yok benim de suni sancı ile başladı ve sonuna kadar suni sancı ile devam etti. Acımıyor sıkıntı yok desem yalan olur ancak inanılmaz şekilde hızlı açılacak ve çok çabuk bitecek doğum. Size hazırlık olması açısından süreci anlatmayım. 7.30 gibi sancı verildi, 9 gibi sancılar başladı ama hiç katlanılmayacak gibi değildi. Benim 3 cm açıklığım vardı zaten. 11.40a kadar sadece 4 cm oldu ama adet ağrısından daha az ağrım vardı. Daha sonrasında doktorum 11.45 gibi suyumu parlattı. Odaya geldiğimde artık sancılar 12 gibi başlamıştı. Sonrasında ben yatakta duramadığım için 40 dakika duşta kaldım en sıcak su ile. İnanılmaz rahatlatdı beni gelip baktıklarında açılmam 6-7 cmdi. Sonrasında tekrar duşa girdim 30 dakika falan kaldım doktor kontrol içim çağırdı 9 cm açılmam olmuştu. Doğum haneye götürmeden önce eğilip ıkın dediler ancak ben ıkınamadım. Doğumhaneye götürdüler 13.55te ıkın dediler olmdi. Hatta ebe ile bir anlaşamadık ben ıkınamadığım için ben ıkındığımda hem büyük hem de küçük tuvaletimi yaptığım için ıkınamadığımı sandım meğer ıkınma oymuş yapmam gerekiyormuş. Sonrasında iki ıkınmada bebeğim geldi. Yani ıkınma konusu çok öneli tek yapacağınız ıkınmak. Tuvaletinizi yapsanızda ıkının doğumda aceleci olmayın doğumhaneye alındıktan sonra hızlı olmazsa bile yırtılma az olabilir. Sonuç olarak 54 gün geçti inanın acısını bile unuttum. Çocuğunuza kavuşmanın keyfini yaşayın sizde.