Ozay89 Hafta dayim kontrolüm dündü ama bugün karnim cok açıyor ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum işim gereği de karnıma baskı oluyor eğilip kalkıyorum sizinde böyle bir durum oldu mu ne yaptınız geçecek mi… teşekkürler iyi akşamlar…
Nilssu Ozay89 tüm gün boyunca bebeğim midemle boks yaptı ve şuandada taş gibi karnım alışıyorsunuz bi yerden sonra zor olsa da 🥲
Ozay89 Nilssu gerçekten mi allahhhh bende çok kolay geçiyor diye hava atıyordum benim hamilelik yeni başlamış ozaman çok tsk ederim 1 nefeste doğurmayi nasip etsin allahim size