KubraKaranKaya ya bende 33 . Haftadayim 6 . Ayimda falan çıktı galiba tahiminen .küçük ama ben hep onu sivilce yara sandim silince kaniyordu hafif . Sonra pek oralı olmayıp gecistirdim simdi geçen hafta sisip büyüdüğünü farkettim biandada yaninda küçük leri de cikmis hepten artıyor sanki korkuyorum . Bende agri yapmıyor kaşıntı da nadir oluyor. Yarın doktor kontrolum var bi sorucam bakalim . Normal doğum olursa doğum anında ıkındıgın için hepten artiyomus oyuzden çok korktum . Keşke baştan farkedip gitseydim doktora araştırınca hemoroid olduğunu öğrendim moralim bozuldu ablamladada var ve onunki ilerlemiş şekilde ilaçlar kullanıyor hep