unal_rabia 11+1 iz afedersiniz istifra halsizlik şikayetlerim yeni başladı ve hatta su bile içsem hemen lavbdayım süreç normal mi yaşayan var mı acaba ona göre doktoruma da danışmak istyorum da evvela sizlerin yorumlarını merak ettim
Hulus unal_rabia surec normal ancak ilaç kullanmanız gerekebilir cunku belirli bir sure sonra gucsuz duseceksinizdir. Benim 5. Haftadan itibaren baslamisti 31 haftalik hamileyim hala daha ilac icmedigim gunler istifra ediyorum.
HavvaSonmez03 unal_rabia bende su içsem istifra ediyom canım 20 haftalık olcam hala mide bulantısı vs vs var doktoruma sordum 3 aylıkken bitmesi lazım normalde dedi ama bazı kadınlar da oluyo böyle dedi normal yani 😩
unal_rabia ebruasya07 ebruasya07 kuzularımız sağlıklı olsunda çekeceğiz bu süreci o halde ne yapalım çok tsekkür ederim zaman ayırıp cavpladğnız için
unal_rabia Hulus doktor kontrolüm gecen hafta idi dolayısıyla süreç ise bu hafta başladı ama devam ederse şayet muhakkak danışacağım tsekkür ediyorum zaman ayırıp cvp verdiğiniz için
unal_rabia HavvaSonmez03 çok geçmiş olsun sizede zaman ayırıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum