benguuusk 1 saat önce 13/8 tansiyon ilaçı içtim doktor vermıştı Şimdi tekrar ölçtüm 14/9 düşmemiş Ne yapmak lazım
Srdm benguuusk limon sıkıp içebilirsin iyi gelir yada öyle içemezsen çok az şekerle karıstırıp limonata gibi yapabilirsin
benguuusk Srdm düşmedi acile gittim zor düşürdüler doktor yakın takibe aldı böyle devam ederse ne olur bilginiz var mı