2 gün önce 29 Ağustos doğum zamanım diye tartışma açmıştım.Bugün normal kontrolüme gittim şuan 36+3 ün bebekler 3 er kilo.NST de sancım çıkınca doktor seruma yönlendirdi önce ciğer geliştirici iğne oldum çünkü serumdan sonra sancı düşmezse alıcam sezeryana dedi allahım ben hiç hazırlıklı değilim olmayan sancılarım daha çok arttı sanki stresten.Tekrar NST girdim biraz düştü.Kan alma birimine gidip pazartesi doğum olacakmış gibi kanlarımı verdim yatış birimi ile görüştük.Pazartesi 13.00 randevu verdiler ameliyat için.Ama benim şuan sancım var evdeyim eğer dedi doktor kanaman suyun sancın olursa gel.Şuan takipteyim dualarınızı bekliyorum çok gergin ve stresliyim ❤️32.33 haftaki hamişler hastane çantanız herşeyiniz hazır olsun her an herşey olabilir.