Hayat70 benimde vardı 3 4 sene visanne kullandm o küçültmüş,başlarda 4 cm e yakındı,bebeğe karar verdkten sonra 3 ay folik asit içtim korunmadk,3 ay sonunda baktm olmuyor tabi visanne ıda 4 aydır filan bırakmştm o dönem,sonra doktora gttk acaba kisttenmi olmuyor die ama kistimi bazı doktorlar görmedi bile o kadar küçülmüş sende çikolata kisti filan yok diyp yollamşlardı neyse en son tiroidden olmadğnı anladık tiroid ilacı başladım ve 1.5 ay kadar sonra bir gece rüyamda doğm yaptğmı filan gördüm kalkp test yaptm çift çizgi vardı,şu andada 14+1 im,Allah dileyen herkese nasip etsin,ben çok uğraşmadım ama o 3 aylık korku bile yetti bana,kistin durumuna göre değişir elbette ama engel teşkil etmedğni çoğu kişiden duydum ve yaşadım