mommytobe_ Melkee yaptirilir bence ya ben dogumdan cok az zaman once yaptirmayi dusunuyorum malum dogumdan sonra ozellikle ilk iki uc ay evden disari cikilmiyo pek
sinoli Melkee Ben yaptırdım hatta cilt bakımıyla birlikte yaptırmıştım bir sorun teşkil etmiyor yapan kişide söyledi bunu, sadece cilt bakımı yaparken gözenek kapatıcı ışını vermemişti mesela 🥰
yagmurefe Melkee yok canım bir zararı olmaz bsat bir işlem aslında sadece çokta gitmiyor bence ben yaptırdım bmbi ay tuttu sonra aynı ya döndü hemen
Melismelo Yaptımda hic tutmadı😅 ama yaptığım yerle alakalıydı bence doğumdan önce başka yerde düşünüyorum
sinoli Melkee Ben en son yaptırdığım yerden memnun kalmadım, Benim zaten kirpiklerim kıvrıktı ablamınkinde daha çok fark vardı. Daha önceden yaptırdığım 1-2 ay kullandım, bu fark edebiliyor tabiki insandan insana 😌