Beyzatatlikusku Kızlar kaçıncı haftada detaylı ultrason yaptırdınız ve tam olarak nasıl muayene etti doktor. Biraz bahseder misiniz.
bsra-25 Beyzatatlikusku 19+2 de yaptırdım ben ultrasona göre 20+1 çıktı tabi. Normal karından muayene ile bakıyor. Benim bebeğim çok hareketli olduğu için kısa sürdü doktor kısa sürede bütün organlarını kontrol etti 😌 ama bazı bebekler uyuyor ve ya hareketsiz oluyorlarmis onlar baya uzun sürüyormuş.
minik_koala_ve_annesi Beyzatatlikusku 17 18 haftada oldum normalde daha gec oluyor 20. Haftalarda 1 saate yakin doktor cocugun basindan tut ayak parmagina kadar bakiyor organlarina bakiyor
TeoMom Beyzatatlikusku 22+3 te yaptık idrara sıkışık gitmeye gerek yok ama gitmeden çikolata yiyip gidebilirsin canım benim rahim ağzı ile ilgili riskim var karından net göremeyince vajinal olarak bakmıştı
HanifeAhmet Beyzatatlikusku 20+6 da gittim hem bebeğin hem benim organlarıma tek tek baktı yarım saatten fazla sürdü her şeyi açıkladı ve gerçekten harika bir doktordu aldığı parayı sonuna kadar haketti
Melismelo Haftaydı sanırım normal ultrasal yaptı ölcüm yaptı uzun uzun baktı 🤷♀️ Öyle farklı birşey olmadı yani
nidayalcindag09 Kuzum 19 haftalık iken yaptırdım. Nerden baksan yarım saat kırk dakika muayene ediyor. Bebeğin bütün organlarını inceliyor. Tek tek bakiyor. Normal ultrason ama dört boyutlu olanı. 😊
Kubrar33 20 hftada yaptırdım 15 dakıka surdu 23 te perınatoljıde tekrar yapıldı bebekte sorun goruldugu ıcın 40 dakıka baktı 15 dakıka sonra tekrar baktı oda yarım saat fılan surdu ultrasyonla bakıolar
Beyzatatlikusku Ben de 20. Haftadayım. Henüz doktora karar veremediğim için randevu alamadım. Bi erkek doktor var büyük ihtimalle ona giderim. Vajinal muayene yaparsa diye bi korktum.
Beyzatatlikusku Genel olarak ücret ne ödediniz acaba canlar. Genel olarak öğreneyimde sonra kazıklamadınlar beni 😄
Nazendehanim Beyzatatlikusku ben yarın Ümraniye’de 650 liraya muayne olucam ama radyolog , perinatologlar 1000 den başlıyor araştırdığım kadarıyla