29+3 haftalıgim 50 kilo ile hamile kaldım suan 58 kiloyum.8 kilo almışım cevremdeki herkes cok kilo almışın hamilelikte 10 kilo kadar almak normal sen cok aşırı almışın, doğumdan sonrada süt olsun diye yiyeceksin daha fazla kilon olacak 22 yaşındasın bu kadar kilolu olman seni obez yapar bebege yetisemezsin falan diyor. Siz neler yiyorsunuz az kilo alıyorsunuz cok moralım bozuk 😪😪