Umran__37 tazebiranne_hg04 tesekkur ederim onceden hic bole olmuyodu kac gundur yalanci sancilar var ve sklasmaya basladi ☺️
tazebiranne_hg04 Umran__37 benimde arada sancı çıkıyor bazen hiç çıkmıyordu 38+5 yarın sezeryan olacağım 🥲
Meleklerim00 tazebiranne_hg04 Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🧿😇 bizede haber et bende sezeryan olacağım korkuyorum detayları paylaş❤️🤲
Umran__37 tazebiranne_hg04 benimde bugun cikmaha basladi iste doktor her an dogum basliyabilir dedi gelisimi onde gittigi icin bakalim ne olacak ☺️