eyuphaneylul1422 Bugun kontrolum vardı 37 haftalıgım 3 nst de hareket yoktu tek tük yarın sabah yıne cagırdı doktor 10 gün oncede hareket az dıye 3 gun yatısım yapıldı var mı benım gıbı olan veya hareket azlıgından doguma alınan
bilgeeee14141 eyuphaneylul1422 ilk oğlumda öyle oldu 37+5 te hareket az olunca yatış yapıldı sabaha karşı suyum geldi doğum oldu 🥹🌸