@brltnyy o haftalardan sonra iyi değil diye biliyorum ama bende 30 haftalığım ve malesef gece nasıl yatarsam yatayım, sabah uyandığımda sırt üstü oluyorum. Bu şekilde rahat ediyorum bende sırt ve bel ağrım olduğu için. İnşallah bi zararını görmeyiz, doktorlar önermiyor normalde