Merhaba arkadaşlar 21 gün önce spinal anestezi ile doğum yaptım.Bazen az bazen yoğun şekilde kanamam oluyordu ancak iki gündür pıhtılı ve katı kıvamlı kanama oluyor ayrıca dikişlerimin başlangıç kısmı açıyor ve karnıma dokunduğumda acıma var birinci hafta kontrole gittiğimde doktor dikişler iyi iç kanama devam ediyor sorun yok demişti birde bacak ağrım var sizlerde süreç nasıl işledi,bunlar normal mi? Bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mi?