Anneyimmm34 mükemmel engin tecrübelerime dayanarak diyorum ki yiyebilirsin…yani biraz düşünsek zaten normal de de zararli ama zararli bu kadar yani ciddi bir sey olmuyor aşırı aşırı olmadığı sürece hamilelikte de ekstra bir sey olmuyor bi iki tane haftada bir yeseniz mantıklı dusunursek ne olabilir ki? Hiç bir şey….bugün bir tane daha açıldı bu post cidden tuhaf