Beybiigirl Merhaba kizlar 13+5 haftalık hamilelikte rahimde ve kasıklarda ağrı normal mi yaklasik 3 gündür devam eden hafif sızı şeklinde .ilki düşüktü bu yüzden biraz korkuyorum.
Smyye_uysl1 Bebek büyüdüğü için kasık ağrısı arada karın ağrısı oluyor endişelenmene gerek yok normal şeyler 15 haftadayım başından beri hep karnım ağrıyordu hala daha da ağrıyor doktorum normal dedi