Ayse_4646 Arkadaşlar eşimin doğum günü 38. Haftaya denk geliyor ve. Bende eşimin doğum gününe denk getirmek istiyorum.39 haftalık alınıyormus genelde konuşsam 38 de alınır mı
Elisarli Ayse_4646 devlette isteğe bağlı sezeryan olmuyor canım normal doğum yapıyorlar herşey yolundaysa
Cananyildiz Ayse_4646 istege bağlı sezaryen olmuyot ve 39da keyfi sezaryene almaz devlet canım acil durum olmadıkça
Rodininannesi Ayse_4646 önceki doğumunuz sezaryen olsa bile devlet hastanesi 39 dan sonra sezaryene alıyor.
Hayalim2baby 39 dan önce almiyolar. Bı sorununuz yoksa bence bekleyin anne karnında son haftalar da gelişiyor en çok bebek…