benimmdunyamm Benim ilk doğumumda dogumda anlaşıldı . 8 cm aile sezaryana alınmıştım çocuk doğmamış plesanta yapısıklıgında karnım felan inmemiş sonrasında anladık. 2 saat sürdü doğumum hersey normel gözüküyordu birde 😑. Şimdi ikinciye hamileyim 18 haftalık olucagız iste riskli bölüme yönlendirip doğumu orada yapıyorlar kan bankası olması lazım doğum yaoıcagın hastanede . Sorunlu sıkıntılı birsey Allahım yardımcısı olsun hepimizin . Doğum sonrası beni 5 gün yatırdılar hastanede yoğum bakımda 3 gün ama yarı yoğum bakım odasında kimseyi almıyorlardı karanlık odaydı devamlı . Rahim toparlayıcı verdiler 3 gün birde magnezyum . Sezaryan yerinden boru oluyor rahimden gelen kanama olursa diye acil müdahale icin [DİREN] takılıyor . Sonrasında normel odaya geçtim şükürler olsun çabuk toparlandım bir sorun yaşamdım sonrasında .Rahim toparlayıcı verdikleri icin sütunde gelmiyor o ilaçtan o sürede mama muhakkak alsın bebeğine .İlaç kesiminden hemen soruna geldi sütüm baya baya ama hiç sorun olmadı . Yanımda yatan kız idrar torbasını rahmini almışlar 2 aydır hastaneymiş birde bronşit olmuş yoğum bakımda yatmaktan vs . Yani her doğumda tetiklenme riski cok yüksek rahim alma ,idrar torbası alma yada ölçmek adar gidebiliyor . Yada hicbirsey olmuyor doktorlar yapışkanlı cok değilse tampon ile kanama ile doğum esnasından kurtarabiliyorlar . Allahım yardımcı olsun ,Allah yardımcımız olsun bir bilinmezlik baya baya …