semirra 20 haaftalil gebeyim plesanta rahim altinda bebegim onunde moralim bozuldu bu durum nasil degistirebilirim?
Melisacabuk semirra benimde öyle bi değişme olmadı suan 32. Haftadayız ve sezeryan görünüyor değişmesi için senin ve doktorun yapabileceği bişe yok zamanla düzelirse düzelir yoksa böyle kalıyor sıkıntı da değil morelini bozma☺️
Ebruliiiiiii semirra arkadaşımda da aynı durum vardı rahim büyüdükçe yukarı çıktı plasenta belki senin de öyle olur canım
babysqueen_0 semirra genelde rahim ağzına yakın olunca burdan aynı sorunu yaşayanlar kanamalarının vs olduğunu söylemişlerdi normalde veya ilişki sırasında ama daha detaylı bilmiyorum
semirra Melisacabuk cok tesekkur ederim. bende plates yapacaktim en iyisi kendimi yormayim sadece yuruyus yapayim. icimi rahatllattin bende zaten normal dogum istemiyordum🙈
Melisacabuk semirra herkesde yukarı cıkmıyor ilerleyen haftalarda belli olur bu kesin cıkar da diyemeyiz cıkmaz da zamana bırakmak lazım ama can sıkmana gerek yok☺️
Esmablc babysqueen_0 ilişkiyi previa tanısı konulduktan sonda yasaklıyor doktor zaten. İlişkiye girmediğimiz halde 32. Haftada ufak bi kanamam oldu şuan 33. Haftadayız. Doktor hiçbir iş yapma dedi.
Ilayda_0816 semirra benimde öyleydi plesanta previa diyolar tam rahim ağzını tıkamıştı ama doktorum dedi ilerleyen haftalarda çıkar ki çıktı da şuan 27. Haftadayım sadece ağır iş yapma bişeyleri indirip kaldırma kendiliğinden çıkar bebiş büyüdükçe canım
tazebiranne_hg04 semirra büyüdükçe yukarı çıkar merak etme benimde öyleydi o haftalarda bebek büyüdükçe rahim de büyüdüğü için plasenta rahim ağzından uzaklaştı
girl_boy_annesi semirra 20. Haftada rahme yakın dendi 8 gün sonra detaylıya girdim yukarı çıkmış dendi inşallah çıkar canım yukarı ayaklarını havaya dikip yat ben öyle yaptım
Esmablc semirra 33 haftalık gebeyim ve aynı durumdayım canım, benim ki hiçbir şekilde yukarı çıkmadı ve total plesenta previa denildi yani tam kapatmış. Geçen hafta da ufak bi kanamam oldu.
Nesli8998 semirra 28.haftaya bugün girdim tuvalete girdiğimde yoğun kanama ile karşılaştım şuan acilde yatıyorum
Hanzadebebek semirra canim benim de gebeliğin başından beri öyle diyordu doktorum. 32. Haftadayim eşi yukarı çıkmış olması gereken yerde suanda. Yani o son aylara göre değişiklik gösterebiliyor. Son aylar yürüyüşleri aksatma