Kızlar 36+4 haftalığım şu an son 2 3 gündür kasıklarımda regl ağrısı gibi ağrı var arada sancı da vuruyor.Galiba baş aşağı pozisyonu almış çünkü bebiş hareket ettikçe elimi tam vajinamın üstüne koyuyorum kasıklarımın arasına yani hareketlerini hissediyorum resmen orada çok acayip yani bu kadar aşağıya inmiş olabilir mi ya da doğum kanalına mj girmiş oluyor