071095 Dün sezeryan oldum hiç bi şekil de gazım çıkmıyor lavman yaptılar o zaman bi defa çıktı şimdi evde gaz sancısından kıvranıyorum içim gaz dolu ama çıkmıyor ne yapabilirim akıl verin lütfen
Seymaben 071095 bana hastanedeyken bagirsaklarimi calistiricak bi surup gibi birsey veemislerdi onla rahat cikarmistim 🤔ustte kalsin yinede
benimmdunyamm 071095 bol yuruyus su kayısı suyu falan iç ben gaz cikartiyorum ama 16 gündür kabizim mahvoldum
Deletedmom_110 benimmdunyamm doktorunuz kabızlik durumu olmaması için ilaç vermedi mi kullanmanizi tavsiye ederim ben çok faydasını gördüm
MerveeD 071095 dubhalac dıye bır surup var doktorunuza sorup onu kullanın isterseniz bende 3 ay once dogum yaptım lavobaya cıkamıyordum bır kere lağman yaptık ve o surubu kullandım