19 Ağustos akşam saat 20.00 sıralarında bebeğin 3-4 saattir hareket etmediğini hissettim ve Ümraniye devlet hastanesine gittim normalde Zeynep kamile takipliydim ama orası uzaktı Ümraniye’de oturuyorum o gün kontrolüm vardı ve doktor (Zeynep kamil hastanesi miad gebedeki kadın doktor) bebeğin bağırsaklarını boşalttığını söylemişti bende sıkıntı olur mu diye sorduğumda yok yok bir şey olmaz dedi bende doktordur diye güvendim işte akşamında Ümraniye’ye gittim 41+4 üm bu arada ama eski ultrasonu baz aldıkları için 40+4 görünüyorum kontrol etti bebekte sıkıntı yok sana yatış vereceğiz dedi bende tamam dedim yatışımı yaptılar doğumhaneye çıkardılar yatırdılar 1 saat kadar nstde bebeğin hareketlerine ve kalp atışlarına baktılar sonra ultrasonla kontrol ettiler 2 cm açıklığım vardı doğumu başlatacağım dedi doktor bende tamam ama bebek kakasını yapmıştı haberiniz olsun bir sorun yoktur değil mi gibisinden söyledim hiç takmadılar bile saat 00.00 da alttan ilaç koydu ve benim sancılarım başladı sabah saat 9 a kadar sancı çektim geldiler baktılar tek bir bilgi bile vermediler soruyorum açıklık ne kadar diye boşver sen ne yapacaksın diyorlar bebek içeride kasılıp duruyor bende stresliyim zaten en sonunda ben gitmek istiyorum dedim çünkü sabaha kadar ağlayarak sancı çektim ve 2 gün sürer dediler alttaki ilacı çıkardılar damar yolunu falan çıkarmadan çıktım özel hastaneye gittik Direk nstye bağladım ve ondan sonra alttan muayene etti ve 6 cm açıklık olduğunu söyledi tabii ben bu ara sancılar içerisindeyim suyumu patlattı o kadar pis bir su aktı ki anlatamam resmen afedersiniz bebeğin kakalarının çıktığını hissettim sonrasında yatış verdi 5 dakika geçti ya da geçmedi doktor nst kağıdıyla geldi ve bebeğin kalp atışlarının düşük olduğunu söyledi ve sezeryana alacağız dedi kabul ettim ve acil sezeryana girdim bebeğim anne karnında kaka yuttuğu için doğduğunda ciğerleri çalışmamış ve ağlamamış doktorlar zorla ağlatmış direk küveze aldılar cuma gününden beri küvezde solunum sıkıntısı vardı zaten doktor bana normal çok zor doğururdun bebeğin kafası normalden büyük dedi çok şükür şu an çok iyi düzeldi kendi kendine nefes alabiliyor yarın Allah’ın izniyle taburcu olacak yani bu hikayemi anlatmamın sebebi siz siz olun her doktora güvenmeyin devlet hastaneleri başından savmak için her şeyi yapıyor beni boş yere bekletti direk sezeryana alması gerekiyordu o bağırsakların boşaldığını görünce bebeğimi sağ Salim çıkarayım hepsini tek tek şikayet edeceğim.