Asdfka_1 1.5 litrelik su şişesiyle takio edip gün boyu 3-3.5 litre su içiyorum. Gece yatarken de yanıma şişemi doldurup yatıyorum ve gece boyunca neredeyse şişe bitiyor . Daha sonra gece boyu yat-kalk-tuvalet-su iç geri yat-kalk-tuvalet-su iç şeklinder geçiyor 😣 sizde durumlar nedir ?
Vera09 Asdfka_1 9dan sonra su içmemeye çalışıyorum tuvalete gitmemek için. Ama ilaç içerken yarım litreyi geçiyo tbi. Günde 2-2.5 lt içiyorum
_ozlmm Asdfka_1 Aynıyız bende öyle valla 😂 3 3.5 litre tüketiyorum gece ayrı içiyorum sonra tuvaletten gelemiyorum 😂
Asdfka_1 _ozlmm Zaten uyuyamıyorum tam dalıyorum rüyamda altıma i*ediğimi görüp uykudan sıçrayıp tuvalete koşuyorum 😂
_ozlmm Asdfka_1 haha valla bende öyle bazen eşim uyanıyor noldu bir şey mi oldu diye panikliyor çekil çekil tuvalete gitmem lazım diyorum 😂😂 beni de korkutuyorsun bir şey oldu sanıyorum diyor 😂 diyorum daha ne olabilir az kalsın altıma işeyecektim 😂
Ahsenmom Asdfka_1 Günde 3-3,5 litreyi buluyor. Gece bende çok içiyorum ya bir uyanıyorum susuzluktan yanmışım Gece gündüz farketmiyor bende lavabodan geri gelemiyorum 😂
Kbrakrs Ben o kadar içemiyorum yaa , 1,5-2 lt ancak. Ne güzel imrendim size ; çünkü içmem gerek biliyorum
TeoMom Asdfka_1 Ben de 3 litre filan içiyorum ama haftam çok büyük değil o yüzden gece tuvalete kalkma sorunu yaşamıyorum şimdilik 😬
gozdeyagci Asdfka_1 bende de aynı. Hatta canım o kadar su çekiyor ki anlatamam. Gece de ömrümde hiç kalkmadım, ama şimdi su için özellikle kalkıyorum. Nerdeyse 5 lt içmeye başladım şu sıcaklardan. Ama içtiğim yine ter olarak çıkıyor.