Bende de çok oluyor ama aklıma getirmemeye çalışıyorum. Kendime oyalanacak şeyler buluyorum. Bu süreçte eşimin bana desteği de çok fayda sağladı. Bazen geceleri bazen gündüzleri ağlama krizine bile giriyorum. Sağolsun o sakinleştiriyor bir şeyim kalmıyor. Annelik cidden çok değişik bir duyguymuş. Kendi canımdan çok onu düşünür oldum. Daha kucağıma almadan böyleysem kucağıma aldığımda neler gelir aklıma diyorum. Okula gidicek , çalışacak, nasıl gözümden ayırcam şimdiden düşünüyorum😞🤦🏼♀️