Kızlar ya bugün tam 5 hafta sonra ikinci kez bebeği görmeye gittim kontrole bi sefer özele değil devlete gittim ne ultrasonda gördüm nede bir ultrason fotoğrafı verdiler deli oldum çocuğu 7+4 Ken gördüğüm, eşimde deli oldu özele gitmedik diye, ekstra birde hapla ilgili hiç bir şey söylemedi vermedi yazmadı bende tabi biriktigi için bir sürü şey sordum onu sormamisim 🤦♀️ne yapacağım bilmiyorum folik asiti içmeye devam mı edeyim ya