smyyanl1 Kızlar cuma günü sezeryana girecem hayatımda hiç serum bile vurulmadım çok korkuyorum genel anestezi istiyorum genel anestezi olanlar bilgi verebilir mi ameliyattan ne kadar süre sonra uyandınız ayağa hemen kalktınız mı
_yasemin_ smyyanl1 daha önce doğum yapmadım ilk bebeğime hamileyim bilgim yok ama duyduğum okuduğum kadarıyla herkesin bünyesine bağlı canım.
Burcuuuuu smyyanl1 benim uyanmak 2 saati bulmuştu sadece hastanede zorlandım eve gelince çok şükür toparlanmistim
Brcavsr smyyanl1 Benimde ilk hamilelik bende onu düşünüyorum. Genel anestezi ve epidural anestezi seçeneklerini oluyor sadece? Epidural den korkuyorum bel ağrısı yapıyormuş. Genel arkadaşım ve kuzenim oldu odaya alınınca hemen uyanmislar ama fazlasıyla üşüme oluyor üstüne battaniye falan istiyorsun biraz aptal gibi oluyorsun 1 saate geçiyormuş bende başka operasyonlarda genel olmuştum biliyorum az cok
Sedaduru smyyanl1 canım benimde anksiyetem var o yüzden genel anestezi düşünüyorum ama korkmayan biriysen en sağlıklısı hangisi ise onu yaptır
smyyanl1 Brcavsr evet belden uyuşturulduğunda hem uyuşmama olasılığın oluyormuş 1 den fazla iğne oluyormuşsun o iğneleri vurulunca da belinin üstüne hiç yatamıyormuşsun benim kuzenim uyuşmamış imza ile 4 tane iğne olmuş ondan duymuştum birazda korkuyorum o yüzden genel anestezi istiyorum inşallah kolay geçer
SibelBalciOz Bende genel düşünüyorum.Diğerlerinde kafanı oynatmaman lazımmış,bel ağrısı oluyormuş birde kollar bağlı önünde örtü gerili düşündükçe bunalıyorum.😞ilk anını göreceksin diyolar ama nasıl olsa bebeğimiz hep bizimle olacak
Brcavsr smyyanl1 bu arada bebisin aldın kucağına sanrm hayırlısı olsun Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah canm. 🙏 Sürecinde ilgili beni de bilgilendirebilirsen çok sevinirim bnmde ilk gebelik🙃
smyyanl1 Brcavsr öncelikle çok teşekkür ederim 🌸 hastaneye genel anestezi olacam düşüncesiyle gitmiştim ama doktorum spinal yapacam ben seni sakinleştiririm bana güven dedi kabul ettim bende ilk başta yatışım yapıldı odamı gösterdiler daha sonra ben eşim ve arkadaşlarım odayı süsledik dans ettik sakinleştim baya daha sonra nst ye girdim kanal yolu açmaya geldiler tansiyonumu ölçtüler ameliyat kıyafetlerini getirdiler giydim saat 12 de alacam seni demişti 11.20 gibi ebeler geldi almaya biraz ani olduğu için korkmadım değil ☺️ Sonra ameliyathaneye gittik doktorum kapıda karşıladı beni anestezi uzmanıyla tanıştırdı ameliyat masasına oturdum sakin bi şekilde benim nasıl durmam hangi pozisyonda olmam gerektiğini anlattı ben o pozisyonu aldığımda doktorumla konuşuyordum ki iğne yapılmış ben karıncalanma bile hissetmeye başladım şok oldum yatırdılar sonda mı taktılar uyuşuk olduğum için hiçbişey hissetmedim önüme kumaş gerdiler ameliyatı görmemem için doktorum geldi benimle konuşmaya başladı 15 dakika geçti geçmedi bi ağlama sesi duydum minnak oğlumla işte o an tanıştım 🐣 oğlumu götürdüler üstünü giydirip aileye teslim edecez dediler 15 dakikada benim ameliyatımı kapattılar yarım saatte bitmişti ve ben hala şok oluyordum gerçekten bunun için mi stres yaptım diye odaya götürdüler uyumuşum ağrılarım geçince uyanmaya başladım çok ağrım vardı ağrı kesici yaptılar hemen antibiyotik verdiler serumuma biraz kendimi toparladım annemlerin de yardımıyla yavaş yavaş oğlumu emzirdim hemen tuttu çok şükür sütüm azdı ama emiyordu iğnelerin etkisi geçince gene ağrılarım başladı gene yaptılar cumartesi gün doktorum geldi çıkışımızı verdi ama benim ağrılarım çok fazlaydı hala da fazla bugün 3. Günüm kalkıp otururken yürürken çok canım acıyor bünyeden bünyeye değişiyormuş tabiki sizi korkutmak istemem ama inanın meleğiniz sizinle birlikteyken ağrılarınızı felan unutuyorsunuz benim spinal sezeryan hikayem de böyle 🫣 darısı ağrısız acısız sağlıklı bi şekilde sizin doğumunuza inşallah 🙏
Brcavsr smyyanl1 çok sağol canım anlatımın için . Çok şükür geçmiş gitmiş agrilarinda inşallah en kısa zamanda biter. Bende doktoruma sorcam nasıl uygunsa öyle yaparız ama epiduralden cidden korkuyorum ve istemiyorum. Nasip olursa benmde iki ay kaldı bekliyorum oglusumu🙏🙃